نکته اساسی وقتی قصد داریم تبلیغات کلیکی گوگل را ایجاد کنیم ، داشتن صفحه فرود بهینه برای بازدیدهایی است که می خواهیم از طریق تبلیغات در گوگل تاپ سئو برای آنها ارسال کنیم. بسیاری از تبلیغ کنندگان با ارسال کاربران به صفحاتی که مربوط به آنچه که می خواهند بفروشند یا مستقیم به خانه نیستند ، ایجاد تبلیغات می کنند. من می خواهم به برخی از خصوصیاتی که صفحات فرود تبلیغات Adwords باید داشته باشد برای شما بگویم.
صفحه فرود باید مشخصات محصول یا خدمات ارائه شده را نشان دهد و ما باید سعی کنیم آن را مرتبط و اصلی جلوه دهیم ، این مورد همچنین می تواند در سئو کاربرد داشته باشد. این صفحه فرود Adwords باید کلمات کلیدی را که ما در تبلیغات خود استفاده می کنیم (و برعکس) برای ارائه یک راه حل برای جستجوی کاربر در حال ارائه است. چند روز پیش ، من یک مطالعه در مورد موفقیت در اسپانیا را خواندم و بیش از نیمی از آنها کاربران تبلیغات Adwords را به صفحات فرود آوردند که صحیح نبود ، به عنوان مثال ، به صفحه اصلی ارسال شود.
این صفحه فرود باید برای کاربر شفاف باشد ، از جمله برخی از این ویژگی ها:
صفحه فرود ادوردز گوگل باید ساده برای حرکت برای کاربر باشد ، به یاد داشته باشید که برای Google ، قابلیت استفاده ضروری است. برای این کار شما باید با مشخصات زیر فرود خود را انجام دهید:
برای گوگل ، یکی از مهمترین نکات عملا در تمام محصولات آن ، به ویژه در موتور جستجوی آن ، تجربه کاربر است. برای این کار داشتن یک صفحه فرود که به سرعت بارگیری می شود بسیار ضروری است تا کاربر از انتظار خسته نشود و مرورگر را ببندد. اگر در تبلیغات در گوگل تاپ سئو تبلیغ می کنید ، اطمینان حاصل کنید که صفحه شما در حداکثر 2-3 ثانیه بارگیری می شود ، اما گوگل آن را به عنوان زمان انتظار می داند که برای کاربر مطلوب نیست و در سطح کیفیت نیز مجازات خواهید شد ، بنابراین خواهید داشت. برای پرداخت هزینه بیشتر برای تبلیغات خود ، همانطور که در مقالات دیگر اظهار داشتم ، رتبه بندی آگهی به CPC * سطح کیفیت * تأثیر پیش بینی شده بستگی دارد ، بنابراین اگر هر ماه مبلغ قابل توجهی را در Adwords سرمایه گذاری می کنید ، باید بخشی از آن را اختصاص دهید برای بهینه سازی سرعت وب سایت خود ، به طور عمده فرودهایی که بازدیدکننده داشته است از تبلیغات Adwords.
درباره این سایت